fredag 1. februar 2013

den dagen i uka



God fredag, fine folk.

Fredagskvelden er desidert den beste tiden i uka. Syns du ikke? 

Spesielt god er denne, da uken jeg gruet meg til nå er overstått. Slutt på permisjon, og tilbake til skole og praksis. Men hvorfor grue seg? Jeg sitter kun igjen med gode erfaringer, og har hatt fem flotte dager med store og små i barnehagen. 

Godt det, når dagen i går ikke ble helt som vi håpte. Vi la inn bud på et hus, hus nummer fire i rekken. Men lykken ble kort, da vi tapte krigen. Heldigvis lever vi i håpet om at noe bedre vil dukke opp. Helt plutselig :-)

Da tar jeg helg, for å nyte lange morgener sammen med mine to. 

God helg!

4 kommentarer:

  1. Fredag er fint, selv for meg som har helgejobbing:)

    Ha ei strålende helg med dine to, og krysser fingre for at drømmehuset plutselig dukker opp<3

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja,fredager er herlige!) Kjenner godt den følelsen når man legger inn bud,og taper budrunden.....huff og uff! Det er så utrolig kjedelig.Den dagen drømmehuset dukker opp,er dere nok glade for at dere ikke fikk dette huset.Selv om det ikke kjennes slik ut nå....Slik var det iallefall for oss....Riktig god helg til deg og dine)

    SvarSlett
  3. Fredager er fine og særlig i forhold til mandager når ein kanskje kvir seg til ei ny veke,men som oftes går det fint allikavel sjølv om ein kvir seg.
    Håper dere får snart tilslag på et hus,ikkje kjekkt når det blir budrunde og ein må gi seg!

    Fin lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Ny hverdag, blir spennede det, og sikkert litt godt og:)
    Lykke til med huskjøp!

    Ha en fin fin søndag ♥

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)