fredag 26. juli 2013

HAY lup



Fortsettelsen ...

Inni pakken skjulte det seg en HAY lup. Fineste lysestaken jeg lenge har suglet på. 



Litt fotoshoot med nye familiemedlemmet må til :-)

Til lørdag braker det løs. Innflytningsfest med en hel god-gjeng. I går lagde jeg ferdig pompomsene som forhåpentligvis skal få henge i piletreet i hagen sammen med hjemmelagde lykter. Satser på sommervær og mange potensielle blogginnlegg *blunk. 

Da håper jeg du får en flott fredag, her blir det finstas og bryllup.



7 kommentarer:

  1. Ai ai, tenkte meg det! Den er så fin)) Du får ha en super helg med masse gøy! Gleder meg til å se bilder av pyntet tre mm, håpe det blir bra vær! Sommerklem Camilla, og det var faktisk bestemora mi som begynte å kalle meg for Mille) Hi hi)

    SvarSlett
  2. Nice:-)
    Lykke til med fest og potensielle blogginnlegg;-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Åååå fineste,eg har den i kobber og elsker den❤lykke til med fest med alt som høyrer med:)
    Ønsker deg ei fine sommerhelg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Den har eg også,er blitt veldig glad iden:))
    Kos deg med bryllup og snart innflytningsfest;)
    Knip Siv Mette

    SvarSlett
  5. Lekker! Heldige er de som får komme på innflyttnigsfest til deg.
    Ha en vakker kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  6. Nydelig og så fine bilder! En av de tingene jeg ønsker meg :-) Masse lykke til med innflyttingsfest og ha en fortsatt fin søndagskveld!

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  7. Heldig!
    Den er så fin, hadde ikke jeg ilagt meg selv lysestakekjøpforbud, så.... ;)
    Synd det er ett halv år til jul ;)
    Fortsatt god sommer :)
    Klem

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)