mandag 19. august 2013

ny kaffekopp





En (eller to da) stykk ny favoritt. 

M og T kopp av Arne Jacobsen. 
Monica og Thomas.
Kone og mann. 

Gjett om herlig cappuccino skal nytes i de nye koppene der da ;-)




Porselenskoppene er plassert inni et lite hus fra Bloomingville og har selskap av en grå vase fra Asa Selection, samt en pom pom fra Søstrene Grene. Fire favoritter på en gang.





Blooming-huset har fått hedersplass på ny skjenk fra IKEA. Om forhåpentligvis ikke så altfor lenge skal det knipses bilder av den også :-)

Da ønsker jeg deg ei herlig ny uke, og en våken og glad mandag. Her er det full fart med skole, barnehage og jobb. Bring it on *blunk.  



11 kommentarer:

  1. ...blir liksom ikke lei de koppene:) er såååå glad i mine jeg også!!
    Herlig ukestart til deg:)

    Annelise

    SvarSlett
  2. Å ja disse kroppene er ett Must;)) fikk nettopp meg 2 stk her om dagen.....hadde hatt lyst på lenge..tøffe er disse;)) fine bilder, kjære deg. Ønsker deg ei fin start på ei ny veke:) klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Stilige! :) Kunne tenkt meg noen jeg også! ;)

    Flotte mandag til deg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  4. Fine kopper :)
    Guttene mine fikk melamin kopper, men jeg kunne tenkt med min egen kaffekopp også ;)
    ( mest fordi de er så fine, kopper har vi jo egentlig nok av, hehe )
    Grattis med blogg bursdag!
    Hipp Hurra!
    Klem

    SvarSlett
  5. Elsker disse koppene!:) dekorative, gode å drikke av, finnes med lokk, personlige....toppers!:)
    digger huset også;)

    SvarSlett
  6. Flotte ting du har her,berre digg;))
    Nyt cappuccinoe:)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  7. Fina koppar! Jag kunde också ha två, S och T (Sabina och Thomas) :)

    kram Sabina

    SvarSlett
  8. De er så fine :)
    Nydelige bilder også!

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
  9. Fineste koppene og så tøft når dei står inni den hylla der og:)har to stk eg og,liker dei så godt:)
    Fine dagtil deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Digg! Har både krus og hus, meeeen på jobb;) Har lyst på, så kommer nok plutselig hjem med en;)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)