onsdag 22. januar 2014

nykommere



Hei! 

Innom for å vise dere to gaver jeg fikk til jul. 
Fra svoger og svigerinne, og svigerforeldre. 





Arne Jacobsen og Kähler. Design som alle andre har. Jeg må le. 
Har valgt å ta avstand fra diskusjonen, da jeg synes den er litt unødvendig. 
Er du lei av det samme uttrykket, så skift ut bloggrullen din. 
Det er ingen som tvinger deg til å lese blogg *blunk. 
I mitt tilfelle kjøper jeg det jeg liker, og det som gjør meg glad, 
om det er trend eller ikke. 

Her er Barkefamilien preget av sykdom, omgangssyke og forkjølelse på en gang. 
Nå ser det ut til å være på vei bort, så da håper vi på opptur og friske folk :)

Håper du får en glad dag og gjør med livet ditt det du ønsker for deg selv ;-)

K L E M


// Today I'm showing you two gifts I got for christmas. Presents from my in-laws. Espresso-cups by Arne Jacobsen and a vase by Kähler. Black and white, favorites nowadays. Me and my family have been sick for a while, but it looks like we're getting better now :-) Hope you'll have a nice day, and do with your life what makes you happy //



10 kommentarer:

  1. Er så enig så enig, er jo bare å la være å lese!! Skjønner meg ikke på de som klager så ille!!
    Men nok om det, flotte julegaver du har fått)) herlig med ting som gjør en glad!
    God bedring!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heeeeeelt enig!
    Og fine ting du har fått deg♥
    Nå er eg i Oslo på innkjøp-kanon!
    God bedring♥
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  3. Jeg er også enig i det du skriver:)
    Vi bestemmer selv hva vi liker og hva vi vil blogge om og godt er det:)
    Flotte julegaver du har fått!! Det er så gøy å få det man har ønsket seg en stund:)
    Håper dere er på bedringens vei nå!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. hehe, sååå enig!!
    La nå folk få ha den stilen de selv vil - ferdig snakka:))

    Lekre bilder av fine favoritter ♥
    God bedring, håper dere er enda friskere i dag!! ?

    SvarSlett
  5. Hihi ja det er alltid noko som må diskuteres:)fine ting du fekk!
    God bedring!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Lekre gaver og du har så rett! ;)
    Jeg rydder i bloggrollen min.
    Men jeg liker mye av det som er likt, men jeg merker at f.eks. blogger som din gir meg litt mer enn de som er blitt veeeeeldig store, det er noe med sjela.

    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  7. Veldig veldig enig;)
    God bedring Monica<3
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  8. Fine bilder Monica! :) hehe, du har rett i at de kan bare skifte ut bloggrullen! ;)
    Jeg fikk også omaggio vasen til jul, og jeg bare elsker den!! :) selv om alle andre har den! ;)
    God bedring til dere!
    Fin helg til deg fine du!
    klem

    SvarSlett
  9. Veldig fine gaver du fikk altså....men må si jeg likte sommerfuglen din aller best ;o)
    Fin og god helg til deg!
    Klem Susanne

    SvarSlett
  10. hello! I just discovered your wonderful blog! Your room is really nice. Congratulations!
    Greetings. amine
    http://dar-amina.blogspot.com.es/

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)