onsdag 7. mai 2014

FESTLIGE TIDER



Klokken er 06.30. En glad jente roper på pappa. En trøtt pappa svarer. En glad jente fortsetter "kan jeg komme opp?" En trøtt pappa henter en glad jente. "Vet du hva som skjer i dag?" spør den trøtte pappaen. "TIGERBURSDAG" roper en noe gladere jente. 

Vi har nå en toåring i hus, hipp hurra for frøken Barken! Siden tigeren stadig er en del av samtalen i dette hus, ble også tigeren tema for bursdagsfesten. Fargene oransje, sort og hvit ble derfor gjennomgående. 



En girlander ble laget av silkepapir, teip og hyssing. 

Sjokolade og bringebær cupcakes i nydelige former fra Partydesign inntok plass på bordet, med, så klart, oransje vimpler.

'

Og en selvlagd tiger snek seg på med i borddekkingen, til toåringens fornøyelse. Planen var at gjestene skulle få tegne tigeren. Fin tanke. I praksis derimot? En sipp av de jevngamle gjestene og tigeren var ikke lenger så lik den tiger den en gang hadde vært ;-) 

Så slik så det da ut. En heidundrende feiring, og en tilsynelatende lykkelig toåring sovnet på et blunk. Med disse bildene bidrar jeg i NIBs utfordring i mai, festlige tider. For nydelig dekket bord, ta en titt her.

Håper kvelden din blir fin.

K L E M



8 kommentarer:

  1. Å dette var jo så bra! Flotte bilder og flott pynta-flink mamma ♥
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Ååå, så gøy med tiger bursdag:)
    Tigere er de vakreste dyrene jeg vet om ♥

    Lykke til i utfordringen, kjempefint dekket:)

    SvarSlett
  3. Flotte cupcakes, søte flasker og kjempefint girlander! Gartulerer med vel overstått og lykke til i utfordringen! :)

    SvarSlett
  4. Kjempestilig!! :) Kult med tigerfest, det er ikke det ofte man ser!
    Lykke til!
    klem

    SvarSlett
  5. Så utrulig stilig med tigerbursdag og gratulerer med ein toåring i hus:))
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 2-åringen, og deilig forfriskende med litt annet enn rosa jentebursdag må jeg si. Veldig fine bilder! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på blomsterkassepallen min (og beklager supersent svar, men sånn er det jo noen ganger når man prøver å ha litt digitalfri). Jeg håper du har hatt en fin start på mai selv om været ikke har vært helt med oss, også håper jeg du får en fin helg! Klem, L

    SvarSlett
  7. Å, det var nydelig!
    Og jeg fikk veldig lyst på cupcakes, hehe :)
    God helg til deg!
    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  8. Så mange flotte detaljer!
    Du er FLINK!
    Ha en nydelig helg :)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)