fredag 15. august 2014

TJUEÅTTE



Null vekkerklokke. Null plikter. Null stress. Frokost på senga og en lang morgen i sofakroken med kaffekoppen. Ikke så aller verst morgen for bursdagsbarnet som fylte år 10. august ;-) Idyllen fortsatte ikke akkurat som ønsket, men slik er det jo med bursdag i disse voksne, ansvarlige dager. 

Mat må handles, middag kuttes, kaker lages, bordet dekkes og huset vaskes. Savner de gamle dagers bursdagsfeiringer, da to gode foreldre stelte i stand hele kalaset og jeg kunne nyte dagen med venner før det brakte løs. Nå er jeg alltid sent ute, full av mel og andre klisserier, ikke får jeg snakket med gjestene og ikke får jeg stelt meg. Men gjestene koser seg, og da koser jeg meg :-)




En av de nevnte klisseriene, var bringebær-cupcakes. En saftig, frisk cupcake med smak av bringebær. Deler gjerne oppskrift om ønskelig.

Med det ønsker jeg deg en nydelig fredag og ei god helg.

Monica.

9 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra for deg! :) Gratulerer så mye med overstått!
    Kjenner til det der med handling, matlaging og pynting, ;)
    Men som du sier, når gjestene koser seg da koser vi oss! :)
    Ha en fin helg søte du!
    klem

    SvarSlett
  2. Hipp hipp hurra for deg))))

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått ♥
    Bursdag her i huset og 10 august, eldstejenta ble 18 år*shit*
    Og oppskrift er fint :)
    Fin fredda til deg unge dame:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen som var! :) Så utrolig SØTE og gode muffinsene så ut! :)
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen♥
    De kakene så bare super gode ut♥
    Ønsker deg en god helg♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med vel overstått!!
    Tror det er mange som kjenner seg igjen når det gjelder å skulle ha selskap:)
    Nydelige bilder du viser!!
    Ha ei kjempefin helg:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen som var!
    Cupcakesene så knallgode ut :)
    Nyt lørsdagskvelden!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen som var:)
    hehe, nei, er ikke helt det samme og ha bursdag som voksen:)

    De cupcakesene så gooode ut ♥

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen som var ! Så fin dag å ha bursdag på ! Ble selv 40 den 10. (hjelp !)

    Hilsen Hanne :)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)