fredag 24. august 2012

HVITT LERRETT

Endelig fredag! Den beste dagen i uka, selv om dagene i permisjon er ganske så like :)

MEN, over til dagens. En ivrig oppussingsentusiast kan jeg iallefall kalle meg selv. I løpet av disse fire årene jeg har bodd i leiligheten har jeg pusset opp både stua, soverommet og gangen tre ganger. Nå er jeg så fornøyd som jeg kan bli. Og med et nytt familiemedlem og en leilighet på 60 kvadrat, er å pusse opp som å legge penger i andres hender. Skal ikke legge sjul på at jeg er lysten på et større hus til min nylig forvokste familie :-) Men alt til sin tid!

Siste oppussingsprosjekt har vært gangen. Før var den hvit og igrunnen grei som den var. Men på grunn av skitt, merker og hull (og et spesielt familiemedlems stadige ønske om fornyelse) bestemte "vi" oss for å male den i en gråtone. Valget falt på fargen Demring. En nydelig varm farge.


Jeg synes ofte det blir varmere og lunere når man får litt farge på veggen. Jeg ble veldig fornøyd, men måtte bortsette de gamle brune møblene som stod til det hvite. Nå står gangen nærmest tom, mens jeg leter etter herligheter å pryde den med :-) Skal ikke gå i fellen å kjøpe det første jeg finner for å fylle tomheten, men vente til jeg finner de fineste perler. Tålmodigheten er ikke min beste venn. Vil som regel ha alt på plass, helst i går! 

 


Jeg ser for meg en hvit liten slagbenk med grå skinnfille og pute fra Kremmerhuset på. En hylle med knaggrekke og gjerne speil over, og en liten hvit smal kommode ved siden av. Lagringsplass, ja takk! Gleder meg til å få det i orden! Gjerne kom med tips - jeg tar imot alt jeg kan få :)

Da var det bare igjen å ønske alle ei fin helg! 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)