onsdag 29. august 2012

LUNSJ MED GODE VENNER

Livet er ingenting annet enn herlig når man kan dele permisjonstida med sine nærmeste. Jeg er så heldig og takknemlig for at flere av mine venninner har barn på samme alder. Vi nyter dagene sammen, ofte i byen, men en fast dag i uka besøker vi hverandre og lager god lunsj. Da får barna ro og plass til å sprelle og pludre ved siden av hverandre på gulvet. I mellomtiden kan vi voksne kjase voksenprat. Vinn vinn for alle ;) 

Så, i dag har jeg hatt besøk av Mailinn og Hanne, og Ada av Eva (5 mnd) og Matilde (2 mnd) :-) 


Nydelige Hanne med sin Matilde!

Vi tok oss en liten labbetur til butikken og handlet med oss baguetter, pålegg og brus. Man må kose seg litt i uka også ;-) Hjemme duppet ungene av, så mammane fikk spist. Vi dekket til bordet og gjorde en ekstra innsats for å heve stemningen. Det å tenne noe lys, legge pålegg på fat og drikke av stettglass i stedet for vanlige, er en enkel løsning for å få det ekstra koselig. Da kan man koble helt ut og nyte maten!




En deilig lunsj ble det! Godt jeg har mange måneder igjen av permisjonen og snart enda flere venninner som popper ut venner til Ada :-) Det er fint!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)