onsdag 8. mai 2013

ecco



Litt bort fra interiør i dag også, men lille Barkefrøken har fått seg sine første (to) par sko. Og det må jo dokumenteres *blunk. Stas når lille-store Ada stabber rundt i sitt første par #smelt.

Nye sandaler for sommeren måtte også handles inn. Passet bra da gradestokken viste hele 18 grader i skyggen i går. For en deilig dag det var!



Begge er av merket Ecco. Hjelpes hvor mye nytt som trengs når de fyller ett år. Listen er lang og blir sjeldent kortere.

I dag skal mor og barn treffe et drøss damer med deres små. Dagen settes av til barkebølla, mens kvelden skal brukes til oppussing av hus. Barnevakten er hyret inn. Her må man bare trå til når muligheten byr seg :-) Innflytningen blir noe utsatt, da godtroende Monica trodde at det å male gulv var en lek. He-he. Kommer iallefall i gang med maling av gulv i morgen.

Håper dagen din blir full av smil og latter!

9 kommentarer:

  1. Så søtt med hennes første par sko) ingenting er mer herlig enn de første vaglende skritt! Og oppussing tar ALLTID lengre tid enn beregnet i dette huset iallefall...trodde jeg skulle flytte inn i ferdig oppusset hus jeg, men den gang ei, hi hi.men så var jo dette huset fra oldtiden da, det er vel ikke deres ser det ut til) kos deg i dag) )

    SvarSlett
  2. Cute<3
    Oppusing tar tid uten tvil.. Men det blir kjempebra tilslutt!!
    Kos u

    SvarSlett
  3. Disse var jo søte!

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett
  4. Søte , små sko! Æh..gruer meg til alt som må handles inn til de små når de runder året..parkdresser, støvler,sko,u name it. Nye bilstoler :P får ønske oss litt gavekort til bursdagen deres og håpe at vi slipper betale alt selv! Lykke te med oppussing :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg klager over lang handleliste og du har TO! Håper på mange bursdagsgaver for deres skyld ;-) Jeg har så problemer med å skrive kommentar hos deg, finner ikke kommentarfeltet! Hjelp ;-) Er iallefall stadig inne å leser. Så vet du det :-)

      Fin dag til deg og dine, Marthe.
      Klem fra Monica.

      Slett
  5. Så tøffe, fine sko:) tenker hun stabber stolt rundt (og det er jo så nydelig, sjarmerende når de begynner å gå:)...
    vi kjøpte også nye sko til frøken dings i går, og jeg måtte skamfull se på at hun hadde gått opp 3 størrelser (uæææ...stakkars jente som har gått i for små sko!) - nå springer hun rundt kjempefornøyd:)
    nyt helga:)
    klem nina

    SvarSlett
  6. legger meg til som følger;)

    SvarSlett
  7. Ecco er gull! Etter fem år og litt til som skoseljar er eg stooor tilhengar, både til små og store!! Og så er dei så ufatteleg søte når dei stabbar rundt i sine første sko!! Gode modellar har du og fått! Sandalen er super om sommaren, og skulle ho snoffle så slepp ho skrape opp tærne :)

    *fin søndag!

    SvarSlett
  8. Hei og hopp)) ønsker deg en fin ny uke og gleder meg til neste innlegg fra deg))klem fra Camilla

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)