fredag 3. mai 2013

overtakelse og sniktitt




Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter. Overtakelse!

I dag klokka 12.00 overtar vi nøklene til huset vårt og kan starte prosjekt; flytting. I første omgang skal vi pusse opp, det som skal bli, vårt soverom. Vi skal male tak og lister, og skifte gulv. 

Nå blir det full fart for familien Barken, så håper jeg at jeg får tid til litt blogging i pausene. Hvis du lurer på hva jeg driver med i mellom tiden, besøk meg gjerne på instagram

Må også takke for alle fine kommentarer den siste tiden. Jeg rødmer! 
God helg og nydelig fredag til deg :-)

17 kommentarer:

  1. Hei Monica
    Å... så utrolig spennende kile-i-magen-følelse! Husker godt det magiske øyeblikket da vi fikk husnøklene i hånden.
    Det ser utrolig delikat og lekkert ut på sniktitt-bildet!
    Tusen takk for utrolig søte ord inne på bloggen min, det inspirerer!
    Masse lykke til med oppussing og innflytting og fin helg til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hurra for DAGEN!! Kos deg masse idag<3
    Klem

    SvarSlett
  3. hei! takk for fine ord inne hos meg :) så spennende med overtakelse og oppussing! stua ser kjempekoslig ut! ha en fin helg i nytt hus :)

    SvarSlett
  4. Åh så gøy! Så spennende tid det går i møte ;)

    Takk for alle dine fine ord inne hos meg, de gjør meg glad!
    Happy fredag og helg til deg!

    Jeg og mannen skal gjøre noe så barnslig som å bunkre oss inne og skru av alle telefoner – for denne helgen skal vi bare være oss <3

    klemklem

    SvarSlett
  5. Så gøy å endelig oppdatere meg på det du skriver Monica :) Bare så gøy å lese, du er så flink til å skrive ! :) Blir gøy å se hvordan dere får det i det nye huset :P Gleder meg veldig jeg også! Klem fra di lillesøster Linda :) <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Linda! Så koselig å få kommentar fra deg :-) Vi gleder oss til besøk og nye sprell i nytt hus, bare kom ;-) Glad i deg. Klem fra Monica.

      Slett
  6. Så spennende med nytt hus! Ser kjempefint ut:)
    Kos dere med oppussing og god helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. åj åj åj :) så spennende!
    Husker enda den følelsen når vi fikk nøklene til vårt hjem.
    Det er så stas!
    Mange forventinger, ideer og pågangsmot. Nyt!

    Følger deg videre.

    Mari

    SvarSlett
  8. Gleder meg til å se drømmehuset imorra ;)

    SvarSlett
  9. Glede meg te å følga deg i ditt bye hjem!Utgangspunktet ser veldig fint ut og du ordne det nok heilt nydelig!! Nyt innflyttingen (selv om det kan vær litt slit)

    God helg te deg og dine:)

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett
  10. Hei
    Veldig fin tunika du har strikket som var avbildet 11 mars,lurer på hvilket garn du har brukt og hvilket favenr :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :-) Jeg har strikket den med dobbelt garn, og brukt baby alpakka silk. Fargekoden KAN ha vært 6347, lignet på den fargen på DROPS sitt fargekart. Men er iallefall en blå/grå variant :) Ha en fin dag. Klem fra Monica.

      Slett
    2. Tusen takk for svar,glemte å spørre om hviken str du brukte på strikkepinnene

      Slett
    3. Spør i vei :-) Brukte pinner 5,5 mm :-)

      Slett
  11. Så utrolig gøy!!! Det er så spennende å få nøkler og legge planer ))) det ser kjempefint ut! Kos deg!! Og ønsker deg en riktig god ny uke !!)) klem Camilla

    SvarSlett
  12. Lykke til i nytt hjem! :)
    Jeg gleder meg til å se hvor fint det blir etter hvert.

    Vær kreativ og nyyyyyt ditt rene ark.
    Ha en herlig mini-helg <3

    Klem fra Heidi

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)