tirsdag 22. april 2014

HVERDAG OG EN GOD MANN


Hei! Da er vi hjemme fra en nydelig påskeferie på fjellet. Sammen med familien har vi nytt fantastisk påskevær, god mat, lange turer, påskegodt og ellers full avslapning. Og ikke minst har vi feiret lille Barkens to-års dag. Hipp hurra. 

Men, nå begynner alvoret for fullt fra og med i morgen. Barnehage, jobb, eksamenslesning, maling og skraping av hus (heldigvis er det verste over, vaskejobben) og ellers faste rutiner. 







Selv om dette er et sett gamle bilder, er det en nytelse når lille spilloppmakeren vår tar seg en høneblund, så jeg kan nyte en godbit, espresso og bli inspirert via Bo Bedre. Jeg var så heldig å få et lite abonnement av mannen på morsdagen. Det settes pris på :-)

Håper tirsdagen og den travle hverdag behandler deg bra!

K L E M 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med vel overstått 2 års dag!!
    Det er jo en fantastisk alder:)
    Deilig å kunne lade opp litt i påska. Her har det blitt mye jobbing men vi har fått kost oss litt også:)
    Er så enig med deg når det gjelder sosiale medier!! Jeg har forsøkt meg på insta men fant ut at det bare ville bli stressende. Jeg koser meg med bloggen og har innlegg ettersom det passer meg. Jeg er veldig glad i å ta bilder og synes det er gøy å dele dette med andre:)
    Så fint det var blitt på barnerommet!! Det er helt utroligt hva maling kan gjøre. Slik som taket var på rommet var alt av tre i det huset vi pusser opp. 5 strøk med maling måtte til og det er litt av en jobb!!
    Ønsker deg ei kjempefin ny uke!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Så snill en mann du har. Slike gaver setter man pris på,spesielt oss (litt) interiørgale ;)
    Du har nydelige bilder som alltid,å jeg blir fasinert over dere som klarer å få slike lyse bilder uten å ødelegge di.. har du noen skjulte hemmeligheter?
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)