tirsdag 12. mars 2013

fin tirsdag




Dette var min start på dagen i dag. Stillhet, interiørblad og cappuccino. Helt til jeg måtte ta kampen med ei lita bølle som nektet og sove. Bølla vant. Hehe. 

Vi fikk nemlig besøk av to store og to små venninner. Vi gikk tur i sola, handlet lunsj og snakket med en hyggelig narkoman, som også var ivrig på å fortelle om sitt turbulente liv godt innforbi min intimsone. Jammen veide han ikke opp for det, ved å meddele at jeg skinte mer enn ei stjerne. Det var da ikke verst ;-) Resten av dagen bestod av lek og kos i Barkeresidensen. Ada og jeg er heldige som har så gode venner.

Hva vi brukte kvelden til, skal jeg fortelle dere i morgen *smil! En god kveld til alle dere fine gamle og NYE følgere. Hurra og velkommen! 

1 kommentar:

  1. God kaffe og interiørmagasin er den perfekte starten på dagen,
    ikke rart du skinner mer enn en stjerne. Fint at noen tar seg tid til å snakke med de som har kommet skeivt ut. Det er de enkleste mennesker å glede.

    Legger meg til som følger hos deg.
    Mona

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)