mandag 4. mars 2013

påskelilje




God mandag!

Håper dere har hatt en like fin helg som meg? *smil! Vi har vært sammen med gode venner fra morgen til kveld. Vafler, VM og lek på lørdags formiddag, tapas og øl på lørdagskvelden, og i går var vi en tur i Dyreparken (i deilig sommervær). Jeg er av typen som fort får dårlig samvittighet om ikke helgen blir utnyttet til det fulle (for Ada sin del). Så denne helgen har jeg gjort mitt for å gi henne masse inntrykk og gode opplevelser. Fint for både små og store :-)

Det er kanskje juks, men påskeliljene har begynt å blomstre hjemme hos meg. Jeg liker det jeg :-) Kan forresten nevne at jeg er å finne på Instagram, under navnet #monicabarken. 

Da ønsker jeg deg en super start på den nye uken :-)


3 kommentarer:

  1. GOD MORGEN SKJØNNE MONICA
    HELGEN HØRTES HELT PERFEKT UT
    DEILIGT MED SÅNNE STUNDER
    ØNSKER DEG EN FIN DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Kult bilde! Gleder meg til de kommer av seg selv i hagen:)
    Godt du hadde ei fin helg, følte min gikk i ett..

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde! Kjenner jeg må kjøpe meg noen påskeliljer snart jeg også. Herlig med gule innslag. Hurra for våren som kommer! :)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)