fredag 15. mars 2013

fredag og friske tulipaner



Endelig helg! 

Det har aldri kjentes bedre. Friske tulipaner, bena på bordet og uendelig med søtsaker.

I dag morges våknet vi til snøkaos på Sørlandet. Det passet ganske så dårlig, da vi hadde funnet frem hagemøblene for anledningen. Festlig! Da den skuffelsen var over, ringte takstmann på døra. Han gjennomgikk boligen i full fart. Så var det bare å stå på igjen. Vaske, rydde, stu vekk, style m.m. Vi fikk to minutters pause på sofaen, før fotografen dukket opp. Alt det arbeidet, for en halv times knipsing. *ler. Vel verdt det da han sa leiligheten var strøken *smil. Bildene fra utsiden skal mest sannsynligvis tas igjen når snøen er borte. Plattingen er finest i solens glans, med blomstring i bedet og puter i sofagruppen. Satser på at våren er rett rundt hjørnet!

Tusen takk for nydelige gratulasjoner på innlegget under. Jeg setter stor pris på fine ord :-) 

Ha en fin fredagskveld, og ei god helg. Det skal iallefall jeg, med alt annet enn rydding og vasking i tankene.


3 kommentarer:

  1. Hørtes travelt ut ;) men nå er det helg, nyt den i fulle drag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Koselig med tulipaner!
    Syns du høres veldig effektiv ut du også! Kan tenke meg leiligheten var strøken) Blir mye stress med flytting og alt som hører til, men vel verdt det når dere får flytte til drømmehuset!
    Og mens vi er inne på effektivitet, det bitte lille babyteppet brukte jeg ca 7 måneder på,haha, starta på det da jeg fant ut at jeg var gravid og ferdig like før fødselen...
    kjempegod helg til deg!

    SvarSlett
  3. Åh, så nydelige tulipaner! Det er et sikkert vårtegn, synes jeg. Siden vi fortsatt har en relativt nyfødt sønn, så er det mye besøk innom, og den ene tulipanbuketten har tatt over for den andre her i ukesvis nå. Kjempeherlig! Men snart dabber det vel av så vi må begynne å kjøpe blomstene våre selv igjen;) Jeg er dessverre veldig dårlig på planter, så alt er halvvissent her nå, men buketter klarer jeg stort sett å holde fine i en uke. :)

    Ha en herlig lørdag og slapp av godt i strøkne omgivelser:)Hørtes slitsomt ut å style til visning/fotografering. Har aldri eid bolig før denne leiligheten så har heldigvis sluppet unna det så langt.:)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)