tirsdag 8. januar 2013

ENTRE & PAPPELINA

Det går sent med innredning av entreen. Jeg får aldri bestemt meg for knagger og oppbevaringsmøbel. Begynner å bli lei de jakkene som ligger strødd, så nå skal det gjøres en innsats. 

Et nyinnflyttet objekt kan jeg iallefall skryte av vise. Et nydelig Pappelina gulvteppe. Svart/hvitt, så klart. Det lå under juletreet, signert av svigermor og svigerfar. Jeg er heldig :-)

Her kommer en bunke bilder av entreen i mitt hjem. 






I dag skal mor og datter på bytur med venninne og hennes lille. Da skal interiørforetningene få besøk :-) Ha en fin dag dere!

3 kommentarer:

  1. For en kjempefin gang:-):-) lucky you som kan ha slagbenk!
    Kos dåke på runden idag:-):-)

    SvarSlett
  2. Så nydelig gang du har med skjønne benken og flotte teppet:)
    Kos dere på bytur idag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så fin gang. Og jeg elsker Pappelina. Heldig du som fikk det under juletreet! Kunne godt hatt mange flere av de jeg iallefall! :) Tusen takk for fin hilsen inne hos meg. Fin blogg du har! :)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)