torsdag 10. januar 2013

FROM WITHIN

Hva er meg? 

Jeg må innrømme jeg fort faller for de ulike trendene. Gull, rosa, pasteller .. Det skulle jeg aldri ha i hus. Men når jeg ser hvordan de ulike fargene passer inn i andres hjem, dukker de plutselig opp hos meg også. En dilter. Det er meg.

Foreløpig repeteres svart, hvitt, og natur i hjemmet. Det enkle og rene. Det naturlige. 




Har brukt bildene før, men utrolig nok står det slik på spisebordet enda. Kun litt endringer i bakgrunnen som jeg skal vise senere. 

Det er mitt bidrag til NIB sin utfordring i januar. For flere bidrag, trykk her.

Ha en flott torsdag :-)

3 kommentarer:

  1. Kjempefint bidrag:)
    Vi liker de samme tingene, og er tydeligvis like lett påvirkelige og-hihi;)

    Ha en strålende dag<3

    SvarSlett
  2. Så nydelig bidrag:)kjenner meg igjen slik du beskriver,blir fort påvirka og tar ting inn i hus det ein kanskje ikkje heilt hadde tenkt:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så lekre detaljer på et koselig trebrett!!
    Lykke til i utfordringen!
    Håper du får en NydeligFlott torsdagkveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)