tirsdag 15. januar 2013

POM POMS

Tre pom poms fant veien inn i Barkestuen, etter en tur innom Søstrene Grene forrige uke. De ligger nå så fint oppi lysestaken fra Kremmerhuset. Litt farge må til, nå som våren er underveis.




Rød er ikke en favoritt her i huset. Jeg ble igrunnen litt overrasket da jeg åpnet den, for fargen var ganske så ulik når den var foldet sammen. Spørs om jeg må avgårde å bytte dem ut med pasteller som jeg aldri skulle ha. Hehe.

I går var en stressende dag for Barkens, så da var det ekstra godt å sette seg ned på kvelden sammen med gode venninner og spise god mat. Har tatt litt bilder som jeg håper å få vist frem i morra :-)

Ønsker deg en fargeglad dag i dag :-)

1 kommentar:

  1. Enig med fargen rød egentlig, det holder egentlig med rødt i julen:-) Gleder meg til å se bildene fra jentekvelden igår:-)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)