tirsdag 29. januar 2013

SNIKTITT PÅ MITT SOVEROM

God morgen :-) 

Et instagram bilde og en sniktitt på mitt soverom får dere av meg i dag. Jeg har hatt et lite gavl-prosjekt på gang, og er usikker på om jeg er 100 % fornøyd. Får ta tiden til hjelp og vurdere litt til. Forbli slik eller bytte farge til svart? Kanskje vil du gi meg din mening?


Skal vise dere flere bilder senere! Men siden jeg for tiden er i praksis (og skriver oppgave ved siden av), blir bloggen noe nedprioritet. Håper dere henger med meg selv om :-)

Nå må jeg straks gi lille gliset mitt en ha-det-kos og komme meg avgårde til "jobb" :-) Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Så lekkert soverom! Lyst og innbydende. Jeg synes gavlen er fin som den er, men den hadde sikkert blitt tøff i svart og ;) Altså, ingen hjelp fra meg desverre... Klem Ane

    SvarSlett
  2. ÅÅh,så stilig!!!!Syns det er kjempeflott,men blir kanskje litt røffere med svart?Tror jeg ville valgt mørk Greige,jeg.Men det er vel fordi jeg har hengt meg litt opp i akkuratt den fargen...hihi, gleder meg til flere bilder! lykke til med praksis-tid!

    SvarSlett
  3. Stilig rom:)) Var fin som den er,gavlen, men ja hadde nok stått mer fram mørkere?! Uansett, misunnelig<3
    Klem

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)