mandag 26. november 2012

ALL I WANT FOR CHRISTMAS

Da var det visst mandag igjen ... Som tida flyr når man er småbarnsmor og har lagt planer for hvert sekund i helga. Hektisk, men en koselig helg ble det.

Nå kjenner jeg julestemningen smyge seg innpå meg, og til søndag er det allerede første søndag i advent. Den nye adventstaken (ja, den som hele bloggnorge har i sitt hus) står allerede på bordet, mens resten av julepynten skal finnes frem til helgen. Det gleder jeg meg til. Får bare håpe jeg klarer å finne frem til kassene i vår stappfulle bod.

Siden jeg alltid er så dårlig på å ønske meg ting til jul, har jeg gjort en innsats i år ;-) En billedlig innsats. I hele to deler!


Klokke fra House Doctor
Speil fra House Doctor
Kopp og skål fra Tine K
Teppe fra Pappelina
Tørkerullholder fra Madam Stoltz
Fuglehus fra By Nord

 

Design Letters fra Arne Jacobsen
Savon de Marseille såpe 
Søppelkasse fra Vipp
Sort lampe fra House Doctor
Bil lampe fra Ferm Living

Så da var det bare å løpe og kjøpe julegave til meg ;-)

Hva ønsker du deg til jul?

Nå våkna bølla, så da ønsker jeg deg en flott mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)