torsdag 29. november 2012

HVIIT.NO




Bildecollagen over representerer flere herligheter fra Hviit.no. Hviit har gående en utfordring nå i desember, hvor man har muligheten til å få ønskene sine oppfylt hver søndag i advent. Dette er mitt bidrag og mine ønsker :-)

1. Sengeteppe fra Ferm Living
2. Lampe fra House Doctor
3. Stol fra HAY
4. Kurv fra Ferm Living
5. Print av Ylva Skarp

Ønsker du å være med i utfordringen eller bare ta en titt på andre bidrag, trykk her.

I dag er det fotoshoot i stua, nå skal julekortene lages :-) Håper du får en fin dag i dag!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg så til å se resultatet av julekortbildene :) tipper de blir knall :) sees imorra du fine :)

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for fine ord inne hos meg :-)
    Flott blogg du har, og en flott ønskeliste!
    Kunne fint ha kopiert den over på min liste :-)
    De har så mye fint inne hos hviit!!
    Ha en flott fredag!

    Har lagt meg til som følger :-)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)