søndag 4. november 2012

VARM VINTER

... må jo ordnes for både store og små. Derfor har jeg satt igang med et nytt lite strikkeprosjekt til mi lille :-)


Strikker et skjerf i denne fargen. Synes det er greit med nøytrale farger, da hun som regel har farget genser eller bukse :)


Slik skal skjerfet bli seende ut. Helt enkelt, slik jeg liker det :-)

Etter mini-skjerf prosjekt, tenker jeg å starte på et skjerf til meg selv, i samme farge. Har ikke funnet en fin oppskrift enda, så om du har en på lager er det bare å kaste inn en kommentar.

Strikker du?

Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

  1. Du er blitt sabla god til å strikke så gleder meg til ånde resultatet :)

    SvarSlett
  2. Så grei du er :-) Men det er du også ! Sånn går det når man danner syforening ;)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)