torsdag 15. november 2012

BLAFRE

Nå som jeg har blitt mamma og må på jakt etter ulike duppeditter til mi lille tulle, har jeg fått øynene opp for et herlig merke. Blafre. Ada, og barn generelt, er jo glad i farger og sterke, klare motiver, så det liker jeg med merket . Samtidig har jeg erfart god kvalitet. 

Jeg har nettopp handlet inn en termos, og matboks fikk Ada av ei god venninne da hun ble født.


Alle bilder er lånt fra www.blafre.com

Min foreløpige fangst, men jeg aner flere produkter i fremtida :-)

Eier du noe fra Blafre?

Nå har jeg vært på bytur med mine permisjonsvenninner og funnet litt nytt til kjøkkenet, samt litt julepynt. Skal få tatt noe bilder av det snarest :-) Ellers ønskes du en fin torsdag! 

(Innlegget er ikke sponset)

2 kommentarer:

  1. For en fin matboks :p og termosen passet jo så godt til :) ha en fortsatt fin dag Monica :) du er god på å blogge :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den matboksen er vi glad i heile banden ;-) Nå er det fylt av de deiligste sutter (i Adas øyne). Hihi.

      Takk for fine ord!

      Slett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)