mandag 5. november 2012

PÅ VEGGEN

Etter en liten tur innom Hansen & Co, en av mine mange favoritt interiørbutikker i Kristiansand, fikk jeg meg en ny liten bildevegg i stuen. 

Jeg kjøpte med meg, i tillegg til mye annet, to kort med skjønne budskap. I selvfølgelig, svart/hvitt.




Kortene har enda ikke blitt innrammet, så foreløpig henger de nakne på veggen. Synes det ble ganske så fint uten også jeg :-) Men tenker meg en tur på IKEA etterhvert, for å kjøpe rammer i natur.

Den snille damen bak disken gav meg en brun, liten pose til å ha kortene oppi. Så tenkte jeg, hvorfor kaste bort posen når den er så søt? Så den fikk jammen meg en plass på veggen den også :-) Litt alternativt - det liker jeg!


Slik ser veggen ut:


Og med det ønsker jeg deg en loveble dag ;-)

1 kommentar:

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)