mandag 24. desember 2012

JULAFTEN | GOD JUL

Jubel og glede! I dag er det selveste julaften. Kroppen kribler som da jeg var liten. Det skyldes nok hvite (i stoore mengder) omgivelser og et lille vidunder på 8 måneder.

Vi har foreløpig hatt en rolig formiddag i hus, kun mor, far og barn. Deilig frokost, tente lys, tv, lek, musikk og kos. Senere står kirka for tur. En tradisjon. Tante Jenny (mi lillesøster) synger nemlig i koret og det må oppleves. Da kommer stemningen for fullt. Kvelden skal feires sammen med min familie, med pinnekjøtt, kake, pakker og det som hører med. 


Da tar jeg juleferie fra bloggen, for å nyte deilige dager sammen med min lille familie. Men først, velkommen til deg pmolles, som ny følger. Du settes pris på :-)

Jeg ønsker deg ei fantastisk god jul og et godt nyttår.

3 kommentarer:

  1. Gledelig jul kjære Monica!

    Klem Katrine

    SvarSlett
  2. God jul til dere ,kos dere masse:)

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Hørtes ut som dere har en fin jul:)

    Ønsker dere fortsatt fine romjuls dager:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)