fredag 7. desember 2012

NIB | JUL I VÅRT HUS

Det er ikke lenge siden jeg startet Hverdagslykke, og har lært utrolig mye om meg selv og interiør etter å ha entret denne bloggeboblen. Da jeg for ei uke siden fant frem fjorårets julepynt, innså jeg hvor mye jeg har forandret meg og stilen i vårt hus. Der lå det knallrøde nisser i alle mulige fasonger, størrelser og teksturer. De ble, med andre ord, liggende igjen i kassen.

Jeg måtte straks ut på byvandring og har funnet skatter som forhåpentligvis vil bli en tradisjonspynt her i huset. 







Med disse bildene er jeg med i utfordringen "Jul i vårt hus" hos NIB - Norske Interiørbloggere.

Håper det gav en sjel der ute litt julestemning. Ønsker deg en flott lørdag :)

3 kommentarer:

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)