lørdag 15. desember 2012

JULEBORD I ET JULEHJEM

I går var det tid for julebord med syforeningen. Verten disket opp med pinnekjøtt, og åpnet dørene til sitt vakre julehjem. Heldigvis hadde jeg husket å ta med meg kamera, så jeg fikk knipset noen bilder av blant annet et inspirerende festbord. Her kommer et bilderas fra Tinas julehjem.






Liker godt ideen om å bruke gamle melkeflasker som lysestaker, og også å bringe naturen inn i hus. Bordet kunne ikke annet enn å gi oss julestemning :-)

Tina hadde også laget sine egne blomsteroppsatser. Her er en av dem.


Et nydelig julebord i et nydelig hjem. 

Nyt lørdagskvelden!

2 kommentarer:

  1. Fine bilder :) Tina er god på interiør og du er sabla god med kameraet. ;) god lørdagskveld til dere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hanne :-) Det blir jeg veeldig glad for å høre! Kos deg i kveld du også. Stor klem!

      Slett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)