tirsdag 4. desember 2012

JULEGODT FOR ØYET

Da jeg, på torsdag som var, åpnet fjorårets julekasse, innså jeg hvor mye jeg har endret stilen i løpet av året. Der var det mye mindre pent (for å si det mildt). Så nå har jeg klikket meg gjennom pinterest og interiørblogger for inspirasjon. Gleder meg til å skape et julehjem. Hvitt, svart, gull, kvist (og litt sølv) tror jeg blir julefargene her i huset.

For ei stund tilbake besøkte jeg Kamelon interiør i nabokommunen Vennesla. Jeg plukket da, blant annet, med meg et gullhus av Walther & co og et juletre av Tine K. De står nå, etter store endringer og ommøblering, på min nye hylle i stua.



Med det ønsker jeg deg en fin dag i kulda :-)

1 kommentar:

  1. Så gøy med bilder fra leiligheten deres, er så fint atte! Deler trangen til litt større plass :) Må få til et treff snart... Juleklem fra meg og mini

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)