mandag 17. desember 2012

JULETRE I MINIATYR

Jeg er så glad i mitt lille juletre. Og best av alt, det er ikke ekte. Altså, null vedlikehold på denne damen! Det liker jeg. I tillegg så ser det veldig så ekte ut.

Det hadde iallefall lurt meg ;-)




Treet er kjøpt på Olivias hus, og stjernene og posen på Hansen & Co. 
Til slutt må jeg ønske Englevinger og starsathome velkommen som nye følgere. Må også takke sistenevnte for en nydelig kommentar til meg. Håper du kan fortsette å kose deg med innleggene mine :-)

Tuddelu!

1 kommentar:

  1. Dette var et flott lite tre. Og som du sier ser det jammen ekte ut. I dag skal jeg på juletrefangst, så får vi se om jeg kommer hjem med plast eller natur. Det er så mye fint å få tak i, så det er jammen ikke lett å velge. Takk for hyggelig velkomst :-)
    Ønsker deg en finfin førjulsuke!

    Klem Katrine

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)