søndag 21. oktober 2012

EN LITEN HERLIGHET

I dag skal vi tilbringe dagen i dåp til ei skjønn lita jente, Matilde. Jeg er så heldig å få være fadder til denne herligheten :-)



En liten hilsen fra meg til deg:

Kjære dåpsbarn, vakre lille.
Ved deg jeg i dag står stille.
Passe på. Holde din hånd.
Følge med deg. Knytte bånd.

Sjel så vakker. Uten tvil.
Rundt du sender skjønne smil.
God som gull. Du ler og skratter.
For ei nydelig lita datter.

Gratulerer med dagen, Matilde.

I morgen er dere som leser bloggen ganske så heldige, for da skal jeg dele en deilig kakeoppskrift med dere ;-) En god, enkel og 'bakt' på en, to, tre kake :-) Iallefall en slager blant min omgangskrets. 

Da ønsker jeg alle en flott søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)