torsdag 18. oktober 2012

VEGGPRYD

Det florerer av disse på blogger rundt omkring. Så jeg kaster meg på lasset. Jeg har nemlig også falt pladask for Therese Sennerholt sine bilder. Man kjenner seg igjen i hennes utsagn og kontrasten mellom det svarte og det hvite er lekkert. Jeg ønsker meg flere eksemplarer, gjerne et til hvert rom i huset ;-)

Her kommer en liten smakebit på noen av mine favoritter, hentet fra Therese Sennerholts Webshop. Enjoy!



  

Og denne skjønne varianten på soverommet. Smelt!


Hva synes du om bildene? 

Så ønsker jeg Vigdis velkommen som følger! Kjempe hyggelig kommentar fra deg, og jeg setter pris på at du er innom hos meg :-)

Ønsker Vigdis og alle lesere en flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)