tirsdag 2. oktober 2012

MILEPÆL

For en deilig dag på Sørlandet. Sola skinner, og det er varmt og godt. En nydelig høstdag! Jeg forbereder for tiden mitt bidrag til "Høststemning", en konkurranse for bloggere, lagt ut av facebookgruppen Tips og inspirasjon til hjemmet. Så Ada og jeg har vært på tur i dag og plukket med oss litt av naturens godteri :-)

Men, i dag legges interiøret på hylla og fokuset vies til min lille datter. Ved stadig nye milepæler, blir man som mor både overrasket og veldig stolt av det lille barnet sitt, som naturligvis da er både klok og flink. Regner med det er noe de fleste mødre kjenner seg igjen i?

"Vet du hva mitt barn klarer? (...) Hun/Han er et geni" ;-)

Så i dag er det min tur til å skryte litt av min flinkeste Ada. I går snudde hun seg fra rygg til mage, og gjett om hun ble stolt! Når hun da først hadde knekt koden var det gjort, og det ble full rulle! Bokstavelig talt ;-)


De enkleste bevegelser blir store øyeblikk i mors øyne. Fint er det, å være så nært det lille barnet, å se hvordan det utvikler seg :-)

Så vil jeg ønske Krossmyra velkommen som følger. Det setter jeg pris på :-)

Ønsker deg og alle andre en nydelig solskinnsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)