torsdag 25. oktober 2012

KVIST-DEKOR

Noe jeg er stor tilhenger av, er å ta naturen inn i hjemmet. Skulle gjerne vært flinkere på det området! Etter inspirasjon fra Krossmyra, fikk jeg lyst å få tak i disse skjønne kvistene til min foreløpig tomme vase. Nydelig høstpynt!

krossmyra.blogspot.no


Fint! Noen som vet hvor de befinner seg? Mulig jeg må skaffe meg en sånn stilig vinballong også ;-) Entréen er fortsatt ganske tom, så løp og kjøp!

Ser forresten at det blir noe kluss med dato i forhold til når innlegget legges ut? Noen som vet hvorfor? Lagde innlegget i går kveld, men systemet må vel kunne registrere når innlegget publiseres, ikke bare når det opprettes? Smarte bloggere, hjelp ;-)

Det var min lille bloggings i dag. Hyggelig om du legger igjen en liten kommentar. Ha en flott fredag og ei god helg :-)

2 kommentarer:

  1. Lerkegrener, de er nydelige! Dessverre er det ingen lerketrær her i området vi nå har flyttet til.

    Mandagsklem fra meg.

    SvarSlett
  2. Er det det det er :-) Takk. Håper jeg finner meg noen grener i mitt nærområde :)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)