onsdag 24. oktober 2012

SNART PÅ VEI

... min egen evighetskalender!

Dere har nok sett hundrevis av disse allerede, men jeg må jo bare vise den jeg også. Som sagt, har jeg blitt veldig glad i svart, hvit, grå og natur, og stuen begynner å fylles av gjenstander i disse fargene. Det eneste som mangler nå er den flotte kalenderen fra Lobelia. Sukk. Jeg er betatt.

linnmangallery.se 

Tallene er store og virkelig 'rett på sak'. Tenker også at det er en fordel når lille bølla vår skal lære seg tall og dato. Den varer jo tross alt evig :-)

lobelia.no

Se så fin den er da! Gleder meg til pakke i posten fra Lobelia :)

Stilen på bildet over er så lekker. Jeg har også pønsket på å male gulvet i stuen hvitt. Men det kommer i et annet innlegg.

Hilde Pedersen, min venn! Koselig at du er min nye følger :-) Det settes pris på!
Tuddelu og ha en fin torsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)