onsdag 3. oktober 2012

GYNGESTOLEN

I dag vil jeg dele et tips med dere :-) En nydelig dåpsgave Ada var så heldig å få av farmor, farfar, tante, onkel og fetter :-) Til dåp forventer man å få de tradisjonelle gavene som blant annet smykker, penger, sølvskje, kopp eller andre skinnende duppeditter. Jeg personlig er ikke så glad i smykker, og vet av erfaring at de fort blir liggende i skrinet. Vi ønsket oss derfor heller penger eller andre bruksting :-) 

Etter åpning av flere flotte gaver, fikk vi beskjed om at den siste gaven stod i gangen. Og synet som møtte oss var den skjønneste gyngestol. For en utradisjonell, brukbar og fin gave.

Her er den flotte stolen:




Og for å gjøre den mer personlig, var navnet Ada utskjært i stolryggen. Sammen med en søt liten sau.



Stolen er laget av en møbelsnekker på Epla. Han lager også vugger, benker, tallerkenhyller m.m. En kjempefin dåpsgave, eller bare gave til seg selv :-) For å komme direkte inn til 'Hobbysnekkeren' trykk her.

Innlegget er ikke sponset.

Ønsker alle en flott onsdag!



2 kommentarer:

  1. Hei:)

    Kjempesøt stol<3

    Her får alle barnebarn og olderbarn gyngestol med navn når de blir født av min morfar:)) Kjempekoselig:)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Som morfar lager selv? Kjempe koselig :-) Gleder meg til lilletulla kan gynge i den!

    Ønsker deg en fin dag med :-)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)