fredag 22. mars 2013

velkommen inn til Ada


 

Nå prøver jeg meg igjen på litt studering her, men det er jammen ikke lett å konsentrere seg alltid. Om en liten stund skal vi i kontraktsmøte med megler og selger av vårt nye hus. Seal the deal. Så det blir spennende og moro. Ellers laver det ned snø på Sørlandet, når skal dette ende (?) Nå er jeg veldig klar for vår!

I dag serverer jeg et lite bilde av soverommet til Ada. Har igrunnen aldri blitt ferdig innredet det rommet, da vi plutselig fant et nytt sted å bo. Så det står relativt tomt og klart for visning.
 
Da var det tilbake til bøkene på meg.
Ha en fin dag.

5 kommentarer:

  1. Spennende med kontraktsmøte, og spennende tider foran dere! Koselig barnerom uansett - om man kunne fikset og dillet i det uendelige. :) God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Gleder meg med deg mmht nytt hus, alltid spennende:)
    Synes du er kjempeflink som er mammma og student jeg:)
    Her har du link til tunikaen, ikke så fotogen av meg;)
    http://oddmolly.com/collection/dresses-tunics/firestarter-remix-dress-mid-chalk#p=2

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig veggfarge) og pent rom!

    SvarSlett
  4. Så spennende med nytt hus:))
    Flott tid foran dere da!

    Så flott barnerom, nydelig farge på veggen ♥

    SvarSlett
  5. kjenner meg så alt for godt igjen. både med tid til studier og flytting. Men, så er det så velsigna å få ta del i ein slik prosess. Ein ny start. Omtrent som eit nytt liv!!

    Lykke til og god påske!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)