mandag 28. oktober 2013

barneroms-premiere

 
 

En liten titt inn på barnerommet i andre etasje. En nydelig innebygd seng, jeg falt pladask for da vi var på visning. Jeg har selv "bodd" i seng av dette slaget da jeg var liten, og synes det er supert at Ada får gjenoppleve mine gode minner :-) Maling og kost har jeg handlet, så veggen inni sengen er på vei til å bli hvit. Men måtte bare vise litt før jeg får gjort det (hvem vet hvor lang tid det vil ta før jeg får fingeren ut?) *blunk.
 
Nå må jeg tilbake til forelesning,
så da ønsker jeg deg en fin mandag :-)
 
K L E M

12 kommentarer:

  1. Ah!! Såå koselig..., hun kommer nok til å kose seg der...
    Fin mandag:)

    Annelise

    SvarSlett
  2. Åh, heldige jenta di! Jeg har alltid drømt om en slik seng. Min bestevenninne da jeg var liten hadde en slik. Men jeg fikk det aldri for vårt hus hadde ikke skråtak.

    Jeg syns nesten det var litt kult med treveggen som en kontrast i bakgrunnen jeg.

    Ha en fin uke!

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Så koselig med en sånn "hule"!

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert!! :) Vilde får skråtak på sitt rom når vi flytter, kanskje det er noe slik vi skal bygge. :) Og gøy at Ada får oppleve en slik seng akkurat slik som du! :) Fin mandag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Og så har du som vanlig så lekre bilder flinke deg!
    Nyt kvelden!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  6. KJempekoselig med slike huler i veggen ♥
    Tipper hun koser seg inni der:))

    SvarSlett
  7. Åja sånne senger er kjempekoselig:) har skråvegger på loftet, så tanken har slått meg ja-meeeen bli vel med tanken.. Er maling som skjer her for tiden..
    Kos u flittige studine:)

    SvarSlett
  8. Ååå slik seng lagde vi til jentene våre da de var små!!
    De er så koselige og veldige gøye å leke i:)
    Her kommer Ada til å kose seg!!
    Ha en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  9. Lykke til med malinga og en finfin uke til deg! :)

    SvarSlett
  10. Bare helt nydelig,det der er et drømmerom:))
    Fin ny veke til deg<3
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  11. Åååå så herlig,ein orntlig kosekrok inni der❤️
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Hadde en hybel i flere år som var omtrent som den sovekroken der.. Ikke så stort, men åh så koselig! Savner den sårt iblant. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, godt at du føler deg mer inspirert etter det innlegget ditt.

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)