tirsdag 15. oktober 2013

lilla overdose




En superrask borddekking måtte til, da huset plutselig fylte seg med gjester. Pizzaen lukta visst veldig godt!

Overraskende nok, lilla duk, og vaser fra Asa Selection med hageblomster i. De som kjenner meg godt, vet at jeg ikke er overbegeistret for fargen lilla. Så bordet ble i overkant sukkersøtt etter min smak. Men, det var den duken som lå øverst i skuffen (hvorfor den i det hele tatt lå der er et godt spørsmål), og gjestene var nærmest på vei inn døren. Koselig stemning ble det da likevel, men jeg kan avsløre at duken "forsvant" etter selskapet *ler.

Et bilderas av bordet følger, med lilla duk for første og siste gang ;-)





Så sånn var det. Fin tirsdag til deg - her er det studier på gang :-)

K L E M

11 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og ikke så veldig glad i lilla jeg heller ;-) Men denne var jo kjempefin med en litt dus farge! Min datter eeeelsker lilla og skulle gjerne malt hele rommet sitt i den fargen ;-)
    Nyt dagen flinke deg :-)
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Og jeg da, som hadde lilla STUE i nesten et år. Jeg er veldig mettet på fargen.Men denne duse lilla duken var lekker å dekke bord med ) Vasene er bare kjempefine!
    Foto tips fra deg ønskes sårt! Er ikke så veldig tolmodig med å lese meg fram til ting osv.Men når man ser hvor flink man kan bli, får jeg jammen lyst!!Snakkes på Mail, superflott)))
    Nyt dagen!

    SvarSlett
  3. Jeg liker pastell og støvlilla i små doser.. ;) Nydelige hvite vaser! :)
    Ha en fin dag! :)
    klem

    SvarSlett
  4. Studier på gang her også.. Rart hvordan alle oppgaver skal inn til samme tid ;) Nydelige bilder av flotte vaser med blomster. Kan jeg spørre hvilket kamera du har? *Jeg er på jakt etter nytt kamera*

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Dette var fint Monica♥ har fått inn div lilla på jobb nå, så du er jo trendy;-)
    Fiin kveld til deg:-)

    SvarSlett
  7. Skjønne bilder hos deg❤️
    Nyt kvelden!
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder du viser, som alltid veldig vakre :)
    Lilla passer fint, det er jo snart advent ;) hihi
    Ha en god dag flotte bloggevenn :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Kjempefin lillafarge i duken da,nydlige bilder nok engang:))
    Her står vi uten kjøkken,og mye arbeid gjenstår(hjelp,eg er dritt lei allerede)
    Hihi...
    God onsdag til deg:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  10. KNALLfint!
    ...og kjempeflotte bilder!

    Ønsker deg en flott kveld!

    Klem fra

    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)