mandag 14. april 2014

barnerom og kurvvogn


God morgen. For et engasjement i innlegget rundt sosiale medier. Jubel og glede. Synes det var veldig interessant å lese deres ulike hverdags-versjoner, og å se en så stor tankevariasjon var jammen spennende. Og ikke minst godt å høre at flere kjenner seg igjen. Så takker for alle kommentarer og vil garantert sende en kommentar tilbake :-)

Dagens innlegg dediseres til barnerommet. Et lite løft har blitt gjort, og jeg synes det ble lysere og større kun av et par penselstrøk. Vognen som profileres var en julegave fra farmor og farfar. En daglig glede her i huset!





Her er et foto av hvordan det så ut før.



Nå gjenstår kun gardiner og sengen er klar. Et lunt krypinn. En liten hule å gjemme seg bort i. Bort fra mas fra foreldre. Men får vente litt til, er ikke helt klar for å ha en toåring stående ved siden av sengen min midt på natten. Foreløpig går det helt fint å sove i sprinkelseng ;-)

Da har mormor har hentet barnebarn, kaffen er inntatt, så nå skal stigen bestiges. Vasking av hus står på planen. Malesesongen er like rundt hjørnet, og da må alt være klappet og klart. Fra rødt til hvitt. Alle hjerter gleder seg. 

Ønsker deg en fin mandag. 

K L E M


6 kommentarer:

  1. Skjønn vogn og nydelig "hule". :) Det gjorde seg virkelig med hvitmalingen inni hula. Eldstemann her i huset har huleseng og den er han veldig glad i.
    Sengeteppet var så søtt.
    Lykke til med husvaskingen og GOD påske! :)

    SvarSlett
  2. Så utrulig skjønnt rom og søteste vogna!!!nydelig❤️
    Fine påskedaget til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så koselig med innebygget seng!
    Jeg hadde selv seng meg "himmel" over som liten og husker det var veldig stas!

    Ønsker deg en flott påske!
    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  4. Innebygde senger er bare så koselig♥
    Og vogna,nydelig ♥
    Fin påske til deg og dine ♥
    KlemCharlotte

    SvarSlett
  5. For en søt liten vogn, og en drøm av en soveplass. Som barn hadde jeg en venninne med liknende seng, og jeg husker at det var verdens hyggeligste lille krok, så der vil nok jenta di trives! Tusen takk for kommentaren på diytipsene inne hos meg, jeg blir SÅ glad av sånne tilbakemeldinger! Jeg har jo sagt det til deg før, men det er så godt med tanke på all jobben som ligger bak, så jeg setter like stor pris på det hver gang! I morgen blir det imidlertid et litt annet diy-innlegg for denne søndagen skal jeg dele jeg noe jeg har laga selv. Håper dere nyter gode dager sammen på fjellet :) Klem, L

    SvarSlett
  6. så fint det ble. heldige junior som får boltre seg der. :)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)