mandag 8. desember 2014

BOLIGREPORTASJE: IKEA


God dag :-) To innlegg på to dager, etter to måneders tørketid.  Det er ikke så verst. Ferie-energien kicker inn! 

I sommer fikk jeg en forespørsel jeg ikke kunne si nei til. Det lå litt arbeid i forespørselen, men julegaven som kom i desember var verdt strevet. Pling og en epost sendt min vei. "Din reportasje er nå publisert i magasinets desemberutgave". Nesten like spennende som første skoledag. Nesten like nervepirrende som å sjekke karakter etter en stressende eksamensperiode. Nesten like gledelig som bursdag og jul samtidig. 

Jeg klikket meg inn, via, via, via. Livet i Kristiansand. Bilde av meg. Stua vår. Soverommet vår (som visstnok er favorittrommet) ;-). Via øynene så jeg hjemme mitt, på nett, til alles skue. 

Jeg kan nemlig stolt presentere at jeg har fått min aller første boligreportasje. I nettmagasinet IKEA FAMILY LIVE kan du nå både lese og se bilder fra laftehuset. 


I dag har du fått en liten smakebit, men dersom du vil se mer kan du ta turen inn på nettmagasinet IKEA FAMILY LIVE og klikke deg inn for å lese om livet vårt i Kristiansand.

Da ønsker jeg deg en glad dag :-)
Nå må jeg ta meg av noen julelys som lever sitt eget liv.

Monica.

4 kommentarer:

  1. Åh, nydelige bilder! Jeg vil se hele reportasjen!
    Skjønner godt at de ville ha deg med!! Gratulerer :)
    Ønsker deg gode desemberdager :)

    SvarSlett
  2. Så kult :-)
    Skal inn og lese nå!!

    Planten hos meg heter stuegran på godt norsk:-) Min er kjøpt på IKEA, hehe, what a coincidence :-))

    Ha en fin kveld! ;-)

    SvarSlett
  3. Hei kjære Monica!

    Og gratulerer!! Så utrolig stas :-) har vært inne og sett hele reportasjen, og det var så flott!

    Det høres ut som du har en deilig førjulstid uten stress og kav. Håper du nyter til det fulle ;-) her har det ikke engang kommet lys på trærne ute… Ja, ja, en rekker ikke alt ;-)

    Ønsker deg en fantastisk førjulstid og god jul når den tid kommer!

    Klemmer fra Marthe



    SvarSlett
  4. Kjempefin reportasje - dere har det fint :)
    Jeg skjønner godt gleden og opprømtheten av å se sitt eget hjem på "trykk" - jeg var med i septemberutgaven.
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin jul og et riktig godt nyttår. Jeg gleder meg til å følge deg videre.

    Juleklem

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)