onsdag 17. desember 2014

PAKKEKALENDER 2014



Hei. Var det noe jeg lovte meg selv, var det å aldri lage pakkekalender. En hel pakke her dag. Fokus på det materialistiske. Pengesløseri. Dette som en av tingene på listen "jeg-skal-aldri".

Hvor mange kameler har du svelget etter å ha fått barn? Jeg måtte iallefall svelge denne før vi entret desember måned. Flere argumenter poppa frem. Det trengte ikke være så dyrt. Det kunne være praktiske gaver som hun likevel trengte. Tips kom fra alle kanter. Og å kunne gi henne denne type forventning. Glede. Spenning, over en ny pakke hver dag. Det måtte jeg bare. 

Så jeg svelget en kamel.



En stykk nyoppusset vegg, med foreløpig ubehandlet rupanel. Gaveesker og klistermerker fra Søstrene Grene, og litt garn til oppheng. Kalenderen ble en stor suksess, og jeg angrer ikke et sekund. Men, blir det flere barn i familien, blir det ikke dobbelt opp. Og den kamelen har jeg ikke tenkt å svelge. 

God juletirsdag til deg! 

Monica. 

4 kommentarer:

  1. hehe, har blitt noen kameler på meg opp igjennom årene og:)
    Dette var en kjempefin kalender ♡

    SvarSlett
  2. Ååååh! Så vakker kalender!!
    Ønsker deg en Nydeligflott kveld :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin kalender! Heilt ok å svelge denne kamelen :)
    Det er ingen kalender her i huset i år, men det kjem nok til neste jul ;)

    SvarSlett
  4. Hei igjen, tror ikke jeg har svart på spørsmålet ditt ang mitt lille tre i stuen:))
    Det norske navnet er rett og slett bare stuegran :))

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)