torsdag 28. februar 2013

en merkelig sammensetning


 

Glass. Gull. Pastell. Hvitt. 

Mange rare sammensetninger har fått plass i min vinduskarm, og jeg kjenner jeg liker det. Det er merkelig fint. Lyst og vårlig *smil. Kunne ha puttet noe fint oppi de glassvasene fra IKEA kanskje? Og funnet flere rariteter til samlingen? Blir nok forandringer før jeg rekker å trykke "publiser" (!)

I dag er det studiedag på mor. Ikke kjedelig i det hele tatt, når sola skinner og gradestokken sprenges. Satser på å bli ferdig med del 1 (av 2) av oppgaven. Effektivitet! Så da må jeg visst bare logge meg ut her i fra ;-) *altoppslukende. 

Ha en nydelig dag, du!

2 kommentarer:

  1. Fint!Litt mer vår får du hvis du finne gåsunge-greiner til vasene:)

    *smil*

    SvarSlett
  2. Det enkle er ofte det beste:))

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)