torsdag 14. februar 2013

Takk !

 
 
 
Dagens blogginnlegg dediseres til alle mine flotte lesere. 

Først et jublende hurra for alle nye følgere. Jeg tror mannen min begynner å bli lei av ordene: Jaa, en ny følger ;-) Hihi. Så glad blir jeg nemlig, for hver og en av dere. Jeg sjekker ut hvem dere er med en gang, og ofte blir dere liggende på bloggrullen på telefonen. 

Og tusen takk for alle flotte ord som blir lagt igjen hos meg. Synes flinke bloggeren Lidyll sa det så fint: vit at sånt gir meg store smil i hverdagen. Jeg deler følelsen.

Jeg er takknemlig og ydmyk :-)

Jeg har lagt med et bilde av Dots fra Muuto i dag. De dottene står på ønskelisten - og flytter forhåpentligvis inn i gangen min snart. Nå er det oppgaveskriving for alle penga. Håper DU får en nydelig dag i dag.
 
(bilde via)

2 kommentarer:

  1. Er jo bare gøy å følge og kommentere på en så positiv og fin blogg som din! :) Mannen din kommer nok til å få høre det mange ganger, for følgerantallet ditt stopper nok ikke nå.. :)
    Ha en fin torsdag Monica!

    SvarSlett
  2. Jammen meg så hadde eg ikkje lagt meg til som følger,men nå er eg med:)alltid kjekkt å titte innom bloggen din:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)