onsdag 27. februar 2013

mi lille bølle



Hei og hopp.

I dag er det full fart og masse planer. Vi skal på tur i det fine været, sammen med flere flotte frøkner ;-) Men før den tid må jeg faktisk blogge litt *smil, og kose meg med min daglige cappuccino. 

Lille jenta vår er blitt hele 10 måneder, så her i huset er det baluba fra morgen til kveld. For en energi på det lille mennesket. Hun er høyt og lavt, og tar seg gjerne en labbetur eller to med BRIO vogna si. Hun er også blitt skikkelig rampete. Sjarmerende, men samtidig veldig lite sjarmerende til tider. Hehe. Heldigvis er som regel smilet på plass, og humøret på topp. Disse dager deler jeg og mannen min på permisjonen. Jeg studerer tre dager i uka, og koser meg med bølla mi resten av uka. Fin fordeling :-) 

Har du en virvelvind av et (eller flere) barn i hus?
Ha en fin fin dag :-)


4 kommentarer:

  1. Så herlig alder :)
    Jeg har ei turbo jente på 3 år ;)
    Den energien blir ikke borte med det første :D

    Kos dere på tur :)
    Klem Renate

    SvarSlett
  2. Vi skulle beholdt den energien, da hadde det vært saker;-)
    Ha en flott kosedag♡

    SvarSlett
  3. Herlig alder,det! Kos deg og fang øyeblikkene,føler meg litt gammel når jeg sier det,men tiden går altfor fort syns jeg... Her i huset begynner barna å bli store,straks to skolebarn,huff og huff!Men sant som det sies,hver alder har sin sjarm da) Ha en flott dag!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)