fredag 28. september 2012

COROKIA

God dag alle lesere. I går var var det familiedag her i huset, og all fokus ble viet til lilletulla. Overstimulert? Hun sovnet nå iallefall mens hun spiste og rikket ikke en finger da hun ble båret over i sengen. En god dag med andre ord!

For en god stund tilbake oppdaget jeg et tøft, lite tre inne på Floriss. Ved hver bytur gløttet jeg inn på treet mitt, men spasert forbi. Å gå rundt i byen med et tre under armen er vel kanskje ikke det letteste? I går derimot, fikk pipa en annen lyd. Treet ble mitt og jeg er strålende fornøyd!



Dagens fangt ble en Corokia :-) Min nye favoritt! En skikkelig høstplante, som passer godt inn med høstens trender. Jeg fikk også med meg ei sinkpotte.

Her er flere bilder av min nye bordpynt:


Og en søt hjerteblomst...



I tillegg var jeg innom en lokal interiørbutikk, Olivias hus, og kjøpte en kopp med bokstaven 'A' av designer Arne Jacobsen. Til vår Ada. Er det noen som ikke eier en bokstavkopp disse dager?



I dag gikk turen til byen nok en gang. (Ja, man er i byen nærmest hver dag når man har permisjon.) Og jeg kjøpte med meg nye skatter til hjemmet. Det vil komme bilder av fangsten i morgen.

Gjerne bli følger dersom du leser bloggen i ny og ne :-) Det motiverer meg til å skrive titt og ofte :)
Ønsker alle en god dag!

3 kommentarer:

  1. Utrolig fine bilder :) Hanne R

    SvarSlett
  2. Digger Corocia!! Har en selv:)

    Fine bilder:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Takk for det :-) Alltid hyggelig med kommentarer!

    Og er det det den heter? ;-)
    Da lærte jeg noe nytt i dag også :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)