fredag 9. november 2012

BAMBI

Jeg kunne ikke dy meg, og måtte legge med det skjønne rådyret fra Kremmerhuset i handlekurven. En litt annerledes dekorasjon i dette huset :-)



Den står på et brett fra KID, sammen med sinkhus fra KID, Corokia, lysestaker i glass fra Upstairs og et lite glass med kongler. Jeg handler ikke bare på disse fancy interiørbutikkene ;-) Skatter finnes overalt.


Nå er Ada lagt for sin første dupp, og mannen har kommet tidlig hjem fra jobb. Så nå er deilig frokost plassert på bordet, og formiddagen skal nytes.

Ei god helg til alle som følger meg!

2 kommentarer:

  1. Så koselig brett:)

    ha en fin fredag:))

    SvarSlett
  2. Sånn en nydelig rudolf har jeg også! Synes de er sååå koselige!
    Fin blogg du har!
    Velkommen inn i bloggland!
    SEr du ønseker deg noe fra bloomingville! digger de lampene med flere pærer... Er de også fra bloomingville! Sånn en har jeg ekstremt lyst på!
    Legger meg til her jeg!
    God søndag!
    Kari

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)