torsdag 1. november 2012

GREEN GATE

... servise har jeg ønsket meg så lenge jeg kan huske. Spesielt da, de skjønne koppene i forskjellige farger og mønster.


Nå har jeg endelig fått summa meg til å kjøpe et par. Hurra. Og flere skal det bli. Det er jo snart jul, og koppene passer fint inn på ønskelisten :-)


Og når de ikke drikkes av, står de på utstilling i kassen på kjøkkenet. Med, så klart, treskjeer oppi.



Jeg må bare få sagt at både kaffen og teen smaker mye bedre når den fylles i en Green Gate kopp ;-) Har du en favorittkopp?

Dersom du leser bloggen min må du gjerne bli følger, da ser jeg hvem du er :-) 

Med det ønsker jeg deg en fin høstdag :)

4 kommentarer:

  1. Alltid en favorittkopp hos meg! For lenge siden kjøpte jeg noen store, hvite kopper på indiska..perfekte for en god kopp kakao (plass til mye krem). Kähler koppene er også en klar favoritt i vårt hus:)

    SvarSlett
  2. elsker kopper og krus,har en liten samling etterhvert;-) fin fint mønster på GG koppene dine da:-)

    SvarSlett
  3. Mano-koppene er kjempe søte, Hilde :-) De fra indiska har jeg ikke sett. Kanskje tips til innlegg? ;-)

    Vil gjerne se samlingen din også, Charlotte :-)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)