tirsdag 13. november 2012

HVIT DRØM

Jeg har, helt siden vi flyttet inn i leiligheten, ikke vært særlig fornøyd med parketten som er lagt i stua. Det er en slags rødlig farge og veldig lite pent. Grunnen til at vi ikke har gjort noe med det, er at leiligheten er et mellomstadige før enebolig. Vi har altså ikke tenkt å bo her i lange tider. Gulvet er i god stand, og jeg ser ikke at endringer vil øke verdien på bolig likevel. Så da har det bare blitt liggende der da.

Men, på blogglisten min har jeg nå sett flere bilder av nydelige gulv, Hvite gulv.
Og jeg er fristet!


deasogmia.blogspot.com

silje-vaniljeis.blogspot.com


noepahjertet.com

Jeg har hele tiden trodd vi måtte skifte hele gulvet, men det finnes jo andre løsninger. Rense, pusse og male.



Slik har bloggeren Line gjort med gulvet i stuen sin. Før-bildet hennes, til venstre, ligner vårt. Og se så fint det ble? Noen tenker nok; hvite gulv med små barn? Vel, det gjør jeg også. Så vi får se om det blir noe da :-) Fint er det iallefall.

Ønsker alle, nok en gang, en fin tirsdag :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg tenker akkurat likt deg for tiden:)) Digger lyse malte gulv!

    Men ikke han jeg bor med da...

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har god smak vi ;-)

      Mannen i huset her er heller ikke helt enig. Skjønner poenget hans da, med at det er litt unødvendig ettersom gulvet er i god stand og vi tenker på å flytte snart :-) Så vi går se.

      Lykke til med din :-) Og ha en flott dag, Charlotte.

      Slett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)