fredag 16. november 2012

FRA KJØKKENBENKEN

Forandring fryder. Det roper kjøkkenbenken, som nettopp har fått seg et nytt utseende. Interiørmessig. Jeg har vært på bytur og handlet med meg noe småpell fra Hansen & Co. Tror den butikken snart kan overleve bare på mine innkjøp ;-)



Den kjente og kjære vannflasken, Pure Water, fra House Doctor. Perfekt å sette på bordet sammen med en god middagsrett. Vi drikker svært lite vann til middag, men når man har gjester kan det være greit å by på.



Flasken står sammen med Adas kopp fra Arne Jacobsen, med Miss Etoile sugerør oppi. De er bare helskjønne. Lurer på om jeg noen gang kommer til å bruke dem? ;-)
 
 

Svarte og hvite detaljer, sammen med en brødfjøl i natur. Akkurat som jeg liker det.

Ved siden av det hele står kassen jeg har vist dere før.



Så slik ser det da ut i mitt lille (lille) kjøkkenhjørne. 

Ble visst hundrevis av bilder i dag. Men jeg liker det hos andre bloggere, så da kasta jeg de bare inn.

Nå skal jeg og Ada straks avgårde for å treffe to fine venninner og deres søte små :-)

Håper akkurat du får en fin dag i dag!

6 kommentarer:

  1. Så fint :) elsker de sugerørene ;)

    SvarSlett
  2. Liker når det er hundrevis av bilder jeg, og disse var kjempefine:)
    Den vannflaska er herved på the list!!
    Kjenner til problemet med å bruke fine ting-hihi!

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Nydelige bilder og saker du har kjøpt deg:)

    Nyt helgen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Så fin bloggen din var :) du har fått deg en ny leser. Hihi. Ha en super helg alle dere :)
    Marthe- =)

    SvarSlett
  5. Så fint med sort & hvitt .
    Du lurte på hvor jeg fant drivved, på strendene :) Gjerne der hvor havet står rett på når det blåser :)
    Ha en fin lørdag
    klem

    SvarSlett
  6. Syns absolutt ikke det var for mange bilder! De viser jo ulike ting, så da er det bare et pluss! Kjedelig om mange av bildene man viser er for like syns jeg, men her var det jo masse variasjon! Kjempefine bilder - liker det sorte og hvite!

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)