onsdag 31. oktober 2012

I MITT VINDU

... finnes det stadig nye ting. Jeg er glad i forandringer, og må stadig skifte ut, da spesielt i vinduene.

Nå for tiden har naboen igjen fått ny innsikt :-) 


Etter at lilletulla hadde vært hos doktoren for sin andre vaksine, stakk jeg nesen min innom blomsterforretningen. I posen fikk jeg med meg en skjønn liten lyng.


Ved siden av lyngen har to lysestaker fra Kremmerhuset tatt plass.


Og over det hele henger tre, små, hvite hjerter fra Lille interiør ned fra gardinstangen.



Så slik ser det ut om du tar deg en labbetur forbi huset mitt :-)

Setter veldig stor pris på fine kommentarer, da blir det ekstra gøy å blogge. 

Ha en fin dag :-)

1 kommentar:

  1. Hei høpp!

    Takk for fine ord fra deg inne hos meg:)

    Nydelige bilder du har tatt:)

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)