lørdag 20. oktober 2012

HINT AV GUL?

Nå er høsten her for fullt, og jeg kjenner trangen til å oppdatere stuen. Den trenger et høstpust, en liten splæsj farge. Og hva er vel da bedre enn et hint av gul? En dus gulfarge sammen med det nåværende hvite, svarte og grå interiøret i stuen min.

Inspirasjonen fikk jeg fra bloggeren Vigdis og dette bilde fra bloggen hennes Lek med kontraster.

solkvinnen.blogspot.com

Slenger med litt flere 'gule' bilder denne lørdags formiddagen.

elisabethsidyll.blogspot.no

deasogmia.blogspot.com

kremmerhusetbloggen.blogspot.no

Og desidert favoritten og som snart skal innta plass i stuen min. Den sennepsgule stjerneputa!


lobeliahjem.blogspot.com

Jeg personlig er mer glad i den duse gule fargen. Så da var det bare å gå på jakt.

Hvor gul er du?

Håper du får en flott lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket! Setter stor pris på alle ord som blir lagt igjen hos meg :-)